طاهاحاجی باباپورطاهاحاجی باباپور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
صدرا حاجی باباپورصدرا حاجی باباپور، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

ط مثل طاها...وگل پسرم صدرا

پدرم سنگ صبورم....

1393/10/6 13:35
نویسنده : مامان ناهید
2,091 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به تمام  پدرهای عزیز بخصوص پدرمهربانم...

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

در سایه ی آفتاب پدر 

پدر! گرچه خانه ما از آینه نبود؛ اما خسته‏ ترین مهربانی عالم، در آینه چشمان مردانه‏ایت، کودکی‏هایم را بدرقه کرد، تا امروز به معنای تو برسم.

می‏خواهم بگویم، ببخش اگر پای تک درخت حیاطمان، پنهانی، غصه‏ هایی را خوردی که مال تو نبودند!
ببخش اگر ناخن‏های ضرب‏ دیده ‏ات را ندیدم که لای درهای بسته روزگار، مانده بود و ببخش اگر همیشه، پیش از رسیدن تو، خواب بودم؛ اما امروز، بیدارتر از همیشه، آمده‏ام تا به جای آویختن بر شانه تو، بوسه بر بلندای پیشانی‏ت بزنم. سایه‏ات کم مباد ای پدرم!
آن روزها، سایه‏ات آن‏قدر بزرگ بود که وقتی می‏ایستادی، همه چیز را فرا می‏گرفت؛ اما امروز، ضلع شرقی نیمکت‏های غروب، لرزش دستانت را در امتداد عصایی چوبی می‏ریزد.
دلم می‏خواهد به یک‏باره، تمام بغض تو را فریاد کنم. ساعت جیبی‏ات را که نگاه می‏کنی، یادم می‏آید که وقت غنچه‏ها تنگ شده؛ درست مثل دل من برای تو.

این، تصادف قشنگی است که امروز در تقویم، کلمات هم‏معنی، کنار هم چیده شده‏اند. یعنی در دائرة المعارف عشق، پدر، ترجمه علی علیه ‏السلام است.

تروخدا قدر مادر-پدرهاتون رو بدونین چرا که جوونیشون رو گذاشتن تا شما به این مرحله ای که هستین برسین...بخشش از این بیشتر...

اینم یه عکس از پدر نمونه وگلم...

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان ناهید
6 دی 93 14:21
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان حديث
6 دی 93 20:37
سلام من حديثم تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه بهم راي بدين؟؟؟ كافيه65 رو به1000891010 بفرستين يه عالــــــــــــــــــــمه ممنون اگه تونستين به آشناهاتونم بگين به مام سربزنين
افسون
7 دی 93 0:06
سلام گلم . پسمل ناز چطوره ؟ چه متن قشنگی گذاشتی ! خیلی احساسی و قشنگه ! ایشالله خدا پدر عزیزت رو برات نگه داره . پسمل گلمون رو هم ببوس .
نمدکده زیبا
7 دی 93 11:22
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی .
کوثر
7 دی 93 20:38
سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
خاله رقیه
21 دی 93 15:40
قربون پدر ومادر گلمون برم .خدا سایشون را کم نکنه.